2013. július 3., szerda

Selyemcsokor esküvők - Reni és Cristi

 Az egyik legszebb egyedi munkám Reni esküvőjére készült. Reni alapos gyűjtést készített az esküvő előtt arról a stílusról amibe beleszeretett, bővebben itt olvashattok a Marie Antoinett inspirációról. Úgy gondolom, manapság példaértékű, hogy valaki hónapokkal előbb így készüljön fel az esküvőjére.
Az éteri, rendkívül színvonalas képeket Vörös Csuta Andrea fényképezte a Hiemer házban. Nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhettem a Reninek készült közös munkák során.

Olyan fincsik ezek a türkizek és menták a képeken. A csokorról a blogomban még itt olvashattok bővebben.






A hajdísz a csokorban is megtalálható rózsákból készült, szirmonként építettem fel, hogy minél szebb legyen a formája.







Romantikus hangulatú részletek az antik lila kis habrózsa csokrokkal. Azóta sem kaptam ilyen egyedi színezésű rózsákat... :)

És végül egy bájos kis részlet a csipke harisnyás lábikókkal és egy nagy papír szívvel, amit szintén én készítettem selyempapírból...aminek hamarosan felteszem a képekkel illusztrált elkészítés módját a blogba.


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...