2013. április 25., csütörtök

Dupla orchideás menyasszonyi hajdísz

...már csak korlátozott számban, ugyanis már nem is lehet kapni ezt a selyem orchideát, ami leginkább a dendrobium orchideára hasonlít. Az egyik menyasszonyom kérésére készítettem el, azóta sláger lett. Persze kaptam hozzá kép inspirációt is tőle.
Már két ilyen kreált cikkben is olvastam, hogy nagy divatok ám a virágos fejdíszek, ééééés a virágkötő lemodellezheti ám művirágból.... Jaj, ezek a marha nagy műgonddal megírt semmi cikkek.... remélem egyszer nem a külföldi képeket fogják népszerűsíteni kis trendetlen hazánkban, hanem ténylegesen azokat akik ezeket a díszeket elkészítik.
Köszönöm, hogy lemodellezhettem...vagy mi...oszt a héten nekem legyünk trendik ám! :))





Fotók: Molnár Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...