2012. december 18., kedd

Ajándékcsomagolás fogadóóra

Fogadóórát tartok csomagolás elméletből, akár még az utolsó pillanatban is, itt ezen az oldalamon:
/http://eveartschool.gportal.hu/
A főoldal alján írhattok üzenetet nekem, viszonylag hamar válaszolok.

Itt egy idei csomagolás munkám, ami miatt nem írtam meg egy fontos blogbejegyzést, természetesen más megírta helyettem ebből a tárgyból.
A szép fotók és alkotások láttán megjelenik a konkurencia és az ír a csomagolásról aki akar. Mostmár mindenki ért sajnos mindenhez, így a témát is könnyen elorozza. Ezt sajnálom kicsit, hogy nem én mondhattam el, akár a magam készítette ötletes lépésről-lépésre képekkel, és nem külföldi oldalról összekunyerbált ötletekkel.
:D Na! Én élvezem az ajándékcsomagolást. Ha éjjel kettőkor ezzel ébresztenének, akkor is csomagolnék.

Fotó by Lolli
Kizárólag az engedélyemmel és idemutató linkkel használhatod fel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...