2012. július 12., csütörtök

Hát ez nagyon csajos...

...mondta egy pasi lemondóan, amikor meglátta a blogomat, és azzal eltűnt a balfenéken...
Remélem is!
Mármint a nagyon csajosat is!
Bár én magam nem vagyok az a csöpögősen romantikus, bármennyire is ilyen nőies témákról írok, és alkotok. Az alkotáshoz a romantika csak egy olyan adottság, mintha írói vénám lenne.
Egyébként különösen örülök, hogy nagyon csajos témákról írok, mert rám is jó hatással lett a rengeteg szépség, és divatblog amiket az utóbbi időben olvasok. Azóta kreatívabban öltözködöm, és festem a  körmeimet. Este 10-kor...munka után...
Szeretem a modern ékszereket, és a különleges szabásmódú ruhákat, amik mostanában a szürke minden árnyalatában pompáznak.
Legutóbb egy bizsuboltban szerettem volna valami modern ékszert. Ott meg az eladók röhögtek ki, és mindent megmutattak, csak, hogy rám sózzanak valamit. Ezt a stílust meg különösen nem szeretem, ha így bánnak velem. Úgy hogy nem vettem semmit, és mosolyogva, amúgy nagyon csajosan elköszöntem...
Haza mentem, és alkottam egy tök új modern ékszert, és azóta is azt hordom.
Nagyon csajos...






...csajos ám a jó édes mamucikád meg a JLO...
 http://www.youtube.com/watch?v=dly6p4Fu5TE

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...