2012. április 21., szombat

Backstage - smink nélkül 1#

Ez itt a Backstage szösszenet, ahol néha elkottyantok valamit...

A kreativitásom megemelkedésével életem más területei is elkezdtek fejlődni.
Van pár csokor amit még megtervezek, de gondolatban már egy egész más dimenzióban járok.
Egészen különleges csokrokra gondolok az utóbbi időben, amilyeneket még nem is láttam.
Szeretném őket majd kivitelezni.
És jön..jön ...jön ..az első lookbook az ékszereimből.
Ez egy nagy kívánságom volt, csak nem tudtam miként valósítsam meg.
Hosszabb gondolkodás és tanakodás után ötöltem ki a végső megoldást.
Mostanában mindennel így vagyok...
Szeretném ha a lookbook azt az életérzést közvetítené mindenki felé, hogy mindannyian valahol hősök vagyunk.
Méghozzá igazi hétköznapi hősök....



Ez volt az első Backstage smink nélkül....folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...