2012. január 19., csütörtök

Vadjutka Rikkancs vagyok! - avagy bővebben rólam...

 Kézműves blogoszféránk Vadjutkájának rikkancsa vagyok.... :)))
Vagyis hirdetem Vadjutka blogját és ékszereit. Szívesen hirdetem, mert annó pár éve megláttam az egyik ilyen sárga reklámját valamelyik oldalon,.... na onnantól nekem sem volt megállás, hogy beszálljak az alkotásba interaktívan. Mármint, hogy az internet segítségével adjam el az termékeimet. Ettől függetlenül szeretem Judit ékszereit, sőt a pipacs sorozata a kedvencem. Már szert is tettem tőle egy szép darabra, amihez még külön színben illő ruhákat is tartok.

A kedvenc Vadjutka nyakékem!
Fotó: Én

 Csak is elismeréssel szólhatok róla. Végre az egyedi igényes kézművesség hangsúlyt kap ezzel az új trendi blogolással összekötve, aminek egyik sarok köve a Judit blogja!
 Azon apropóból írok magamról, hogy most ő írt rólam...itt.
Kézműves családban nőttem fel, az édesapám bőrműves iparművész, van egy hatalmas műhelyünk, ami naponta tárt karokkal vár... Büszke is vagyok rá, tényleg páratlan lehetőségem van. Persze nem volt ez mindig ilyen könnyű, hiszen akkora teher és nyomás volt rajtam e miatt sokáig, hogy menet közben irányt változtattam, és virágkötészettel kezdtem foglalkozni. Pár éve, amikor az átképzéseknek nagy divatja volt, beiratkoztam egy okj-s virágkötészeti tanfolyamra. Szerencsém volt, mivel két jó erős mestert fogtam ki a gyakorlatra. Sőt hosszú ideig virágboltban is dolgoztam náluk.
A selyemvirág esküvői csokrok ötletét egy apró ihlet adta. Úgy látom menet közben jelentősen megugrott a kreativitásom, és teljesen új szemléletű vonalat tudok hozni.
Nekem a változatos minőségi anyagok, a tollak, a gyöngyök...a finom elegancia, és az eredetiség jelenti a kreativitást, amihez szerintem jó érzékem van....-köszönhetően és nagy hálával gondolva anyukámra, akitől megtanultam az textilek, anyagok tulajdonságait. A másik szakmám - bőrművesség - szemléletét itt is tudom bőven hasznosítani.
Apumnak van egy fontos lényegre törő mondata amit az évek során belém plántált: "A lényeg, hogy a funkció, forma, és díszítés a megfelelő arányban legyen." Ez körülbelül lefordítva annyit tesz, hogy: Nesze semmi fogd meg jól... :)) ...avagy minél jobb ez az arány, annál harmonikusabb alkotást tudunk létre hozni. Ehhez kell a rengeteg gyakorlat! Mivel ezt nem lehet elmesélni, csak megalkotni!
"-Nem beszélni kell fiam, hanem csinálni!"
Van még pótolni valóm...szeretnék még bőrművességgel foglalkozni, ha lesz elég hely a műhelyünkben nekem is...,és nem csak interaktívan, hanem a valóságban is összeismerkedni egy pár inspiratív kézműves blogolóval, hogy ne csak a Meskáról, meg a fészbukról ismerjük fel egymást... :))
Hihetetlen, de végre élvezetet lelek a blogolásban is, - úgy látom esküvő témában igen csak le vagyunk maradva. Igyekszem szép képeket, hasznos ötleteket gyűjteni nem csak az esküvőre készülő látogatóim, hanem a saját ihletem örömére is. /Notórius színes kép gyűjtő vagyok...meg vázlat író... ha látnátok mi van itt belül.../
Ja és...szeretem a gyümölcsös szappanokat, nem szeretem a natúr "semmisincsrajata" öko csomagolást, és a kontár bőrmunkákat... :D
........és...aki nem szereti a művirágot...az...rossz ember nem lehet!


xoxo Molnár Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...