2011. augusztus 12., péntek

Divat - Hermes - Performance

Egy másik blogban olvastam, hogy a Hermes divatcég oldalán letölthető papírtáska pdf.-ek vannak, több fajta, amit össze lehet ragasztani, de mire az oldalra kattintottam, ez a változat már elévült - mivel a bloggerek egymásról másolják a híreket, és utána sem néznek, hogy mi ennek a valós alapja.. :))). E helyett, most papírból készíthető karkötő van - 6 fajta közül választhatsz, mindegyiket pdf-ben lehet letölteni. A Hermes oldalon /az angolnyelvű változatot linkeltem ide/, fent a baloldali narancssárga csík mellett jelennek meg a menüpontok, kattints a surprises menüpontra, és megjelennek a meglepik a karkötővel együtt. Az ott található több zenés performance között van egy szuper jó, legalább is nekem nagyon tetszett.
A címe: I'm a horse - azaz Ló vagyok. :)))
Lovakat utánzó mozdulatok, grimaszok, hangok, pár francia ember jóvoltából - egyszerűen szenzációs!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...